BESTELPROCES
Bij uw webshopbestelling
- Krijgt u direct een automatische bevestiging die uw bestelling bevat.
- Deze wordt door ons persoonlijk behandeld en gecontroleerd op leverbaarheid.
- Tevens maken wij indien nodig een inschatting van de verzendkosten en het statiegeld van het benodigd verpakkingsmateriaal.
- Binnen 48 uur krijgt u een bevestiging met informatie over het verdere verloop, waaronder leverdatum, methode van levering, verzendkosten etc.
- Heeft u de bevestiging niet binnen 48 uur ontvangen, neem dan aub contact op!
Bij annulering van een geplaatste bestelling ná akkoord op de offerte, kan door ons een schadevergoeding in rekening worden gebracht.
Beperkt leverbaar
De voorraden van de betreffende plant zijn in het algemeen klein. Maar meestal is er wel voorraad van. Misschien niet bij ons, maar dan wel bij een van onze leveranciers. Vooruit bestellen (1 week tevoren) is echter wel bijna altijd noodzakelijk! Het kan gebeuren dat de betreffende plant plotseling en onverwacht uitverkocht raakt. Is de plant niet leverbaar, zal deze niet op de site vertegenwoordigd zijn. Wij proberen dit zo nauwkeurig mogelijk bij te houden.
BETALING
In de plantenwinkel
Indien u in de plantenwinkel koopt, of uw bestelling hier afhaalt, betaalt u met pin of contant.
Overschrijving
Bij verzonden bestellingen wordt een factuur meegestuurd, die binnen twee weken voldaan moet worden. In enkele gevallen vragen wij om vooruitbetaling.
LEVERING
Afhalen
Indien u bij het bestellen heeft aangegeven dat u de bestelling af komt halen, ontvangt u een afleverbon wanneer de bestelling klaar staat en u dus vanaf dat moment de bestelling af kunt komen halen.
Per post
Indien uw bestelling afgeleverd wordt, betekent de ontvangst van de afleverbon dat de bestelling bij elkaar gebracht is en ingepakt wordt. Dat gebeurt uiteraard zo snel mogelijk. De zending gaat per
reken op een overkomstduur van 1 tot 3 werkdagen binnen Nederland en 2 tot 5 werkdagen buiten Nederland, maar binnen de EU en 3 tot 7 werkdagen buiten de EU. U ontvangt een mail van DPD met daarin een link naar de trace informatie, zodat u het pakket kunt volgen.
Belangrijk:
als een zending niet goed wordt afgeleverd, te laat wordt afgeleverd of beschadigd wordt afgeleverd: zet uw klacht direct op de vrachtbrief! Zonder dat kan nooit de vervoerder aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade en wij ook niet.
en voor grotere zendingen